KKK

Registreerimine

Kas juriidilised isikud saavad MyBee autot rentida?

Absoluutselt! Tuleb vaid täita ärikliendi lehel oleva vormi ja MyBee meeskond võtab sinuga ühendust. Loome teile konto, mille abil saate valida ja tellida soovitud MyBee autod.

Kuidas rentida MyBee autot?

See on väga lihtne – laadi alla CityBee mobiilirakendus, lisa maksekaart ja juhiluba (järgi rakenduses olevaid juhiseid).

CityBee rakenduses klõpsa mustal MyBee ikoonil “my”. Vali soovitud auto, tellimuse tingimused (ettemaks, rendiperiood) ja lisateenused.

Kinnita oma valik mobiilirakenduses ja tee esimene makse – auto on sinu!

Mine valitud sõiduki asukohta ning ava MyBee auto läbi rakenduse.

Võtmed ja kõik dokumendid leiad autost.

Kas MyBee auto rentimiseks peab olema hea krediidiajalugu?

MyBee ei kontrolli kliendi krediidiajalugu ega krediidikohustusi, kuid jätab endale õiguse kliendile teenust mitte osutada.

Mida on vaja MyBee auto tellimuseks?

MyBee auto tellimus on väga lihtne. Kõik, mida vajad, on CityBee mobiilirakendus (klõpsa ikoonil “my“), maksekaart ja juhiluba.

Kas ma saan teha MyBee autotellimuse, kui mul on juba muid rahalisi kohustusi?

MyBee ei kontrolli kliendi krediidiajalugu ega krediidikohustusi, kuid jätab endale õiguse kliendile teenust mitte osutada.

Kas väljaspool Eesti riiki välja antud juhiluba kehtib?

Hetkel aktsepteerime ainult Leedus ja Eestis väljastatud juhilubasid.

MyBee autode kasutamine

Kuidas MyBee autot kätte saada?

Pärast esimest makset (ettamaks, lepingutasu ja esimese kuu makse), on MyBee auto sinu.

Mine MyBee parklasse, kus auto sai valitud (Tallinnas). Näed rakenduse parkla täpset asukohta sinu valitud MyBee juures.

Kui jõuad oma uue MyBee auto juurde, ava see läbi rakenduse. Auto seest leiad kõik vajalikud dokumendid ja auto võtmed.

Kuidas avada MyBee autot?

Avage oma mobiilirakendus, kui jõuate oma uue MyBee auto juurde.

Klõpsa “Ava”. Auto lukustub lahti ning seest leiad võtmed ja vajalikud dokumendi.

See MyBee auto on sinu.

Saad selle tulevikus rakenduse või võtme abil avada ja lukustada.

Kes vastutab MyBee auto tankimise eest? Kui palju kütust on autos sõiduki kättesaamisel?

Sina vastutad tankimise eest. Oma MyBee autole järele tulles täidetakse see autotootja poolt transpordiks piisava standardkoguse kütusega. Soovitame pärast autole järele tulemist kontrollida järelejäänud kütusetaset ja samuti ka tankida autot.

Kas MyBee auto kohaletoimetamine on võimalik?

Jah! Sinu valitud MyBee auto saab kohale toimetada sulle sobivale aadressile sobival kellaajal. Auto tuleb kohaletoimetamisel isiklikult vastu võtta.

Auto tellimust vormistades vali auto kohaletoimetamise teenus ning MyBee meeskond võtab sinuga ühendust, et kokku leppida aeg ja koht.

Olen ületanud või ületan määratud MyBee kilometraaži. Mida teha?

Kui näed, et ületad määratud kilometraaži, siis on kaks võimalust.

Võid kontakteeruda MyBee meeskonnaga e-posti aadressil info@mybee.ee ja paluda tõsta lepingus määratud kilometraaži.

Kilometraaži muudatuse tingimused võivad erineda rakenduses või lehel arvutustabelis täpsustatutest. Või auto tagastamisel maksa lisatasu määratud kilometraaži ületammise eest.

Ühe lisa kilomeetri hind on 0.15€/km.

Kas MyBee lepingut on võimalik lõpetada enne lepingus märgitud aega?

Jah, kuid lepingu lõpetamisel enne tellimuse perioodi lõppu lisandub 150€ suurune haldustasu ning igakuine tasu arvutatakse ümber (kuutasu oleneb rendiperioodi pikkusest). Lepingu lõpetamiseks võta ühendust MyBee meeskonnaga e-posti aadressil info@mybee.ee või helistades +3726601900 (tööpäeviti kella 8:00 kuni 18:00) ning me anname sulle teada ümbearvutatud hinna.

Kas saan osta MyBee auto tellimuse perioodi lõpus?

Jah, tellimuse perioodi lõpus on sul võimalik osta renditud auto kokkulepitud hinnaga.

Teavita MyBee meeskonda e-posti aadressil info@mybee.ee mitte hiljem kui 1 kuu enne tellimuse perioodi lõppu ja me hoolitseme kõige eest!

Kas on võimalik asendada MyBee auto teise autoga?

Kui soovid auto välja vahetada, pead lõpetama tellimuse vastavalt lepingu tingimustele. Seejärel saad võtta uue auto.

Auto vahetamiseks võtke ühendust MyBee meeskonnaga e-posti aadressil info@mybee.ee või helistades +3726601900 (tööpäeviti kella 8:00 kuni 18:00).

Millal saan MyBee parklasse autole järele tulla?

Autole saab järele tulla:

1)Tallinn, Marja 4 parklasse esmaspäevast reedeni 9.00-18.00, laupäeval 9.00-15.00. Eelneval kokkuleppel ka muul ajal.

Auto asukohta näeb rakenduses.

Maksed ja muud tasud

Kas MyBee auto eest tasumiseks on ka muid võimalusi peale maksekaardi?

Jah! Tasuda saab ka pangaülekandega.

Name: MyBee Estonia OÜ

Address: Parda 10, Tallinn, 10151, Estonia

VAT reg number EE102485617

Registration number: 16462004

Email: info@mybee.ee

IBAN: EE047700771007745930

Bank name: AS LHV Pank

SWIFT: LHVBEE22

Deposiiti ei saa maksta, kuigi maksekaardil on piisavalt vahendeid. Mida teha?

Sinu kaardil võib olla seatud tehingute limiit. Saad seda limiiti muuta pangakontole sisse logides.

Auto tagastamine

Kuidas tagastada MyBee auto tellimuse perioodi lõpus?

Tellimuse perioodi lõpus peab klient auto viima MyBee meeskonna poolt määratud kohta.

Tellimuse perioodi lõppedes võetakse sinuga ühendust, et kokku leppida auto tagastuse koht ja aeg.

Kokkulepitud asukohas tehakse autole ülevaatus Eesti Liisingühingute Liidu poolt koostatud juhendi alusel (https://www.liisingliit.ee/regulatsioon/juhendid-ja-aktid).

Kas saan MyBee auto osta enne tellimuse perioodi lõppu?

See valik on olemas. Sel juhul kontakteeru MyBee meeskonnaga saates kiri e-posti aadressil info@mybee.ee ja anna teada, et soovid tellimuse lõpetada ning osta auto.

Arvutame välja pakutava müügihinna ja anname sulle teada.

Mis juhtub, kui MyBee autol on defektid tellimuse perioodi lõpus?

Tellimuse perioodi lõpus peab klient auto viima liisinguandja poolt määratud kohta, kus toimub auto ülevaatus ja hindamine Eesti Liisingühingute Liidu poolt koostatud juhendi alusel (https://www.liisingliit.ee/regulatsioon/juhendid-ja-aktid).

Mõistetavalt võib autol esineda teatud kulumist, kuid autol olevaid kriimustusi ja mõlke hinnatakse selle juhendi järgi.

Kindlustus ja liiklusõnnetus

Mida teha, kui sinu MyBee auto on kahjustatud?

MyBee autod on kindlustatud kohustusliku liiklus- ja kaskokindlustusega. Kindlustusselts, kes teile kindlustuskaitset pakub, on ERGO.

Õnnetuse korral võtke ühendust ERGOga telefonil 610 6500 ja selgitage olukorda. Nad juhendavad teid, mida edasi teha.

Liiklusõnnetuse korral, kui süüdi on Rentnik või kahju tekitanud kolmas isik ei ole kindlaks tehtud, kuulub Teil tasumisele kindlustusomavastutus summas 300 eurot.

Kas MyBee autod on kindlustatud?

Rendiperioodi jooksul on MyBee autol kohustuslik Liiklus- ja Kaskokindlustus, seega ei pea te kindlustuse pärast muretsema.

Liiklusõnnetuse korral, kui süüdi on Rentnik või kahju tekitanud kolmas isik ei ole kindlaks tehtud, tuleb Teil tasuda kindlustusomavastutus summas 300 eurot.

Õnnetusjuhtumi korral võtke ühendust MyBee kindlustusandja ERGOga telefonil 610 6500.

Mida teha, kui MyBee auto läheb teel katki (autoabi teenus on valitud)?

Kui olete valinud teenuse “Autoabi”, osutatakse teile maanteeabi sõiduki rikke või õnnetuse korral: kütuse kohaletoimetamine, rattavahetus, käivitusabi, teelt väljasõit jne (alates 2021-11-12 see teenus sisaldub üldises kindlustusteenuse paketis).

Teenus kehtib 24/7 üle kogu Eesti.. Vajadusel võtke ühendust MyBee kindlustusandja ERGOga telefonil +372 655 5401.

Mida teha, kui MyBee auto läheb katki ja vajab remonti (tehnilise hoolduse teenus on valitud)?

Kui te olete valinud teenuse “Autoabi”, osutatakse teile maanteeabi sõiduki rikke või õnnetuse korral: kütuse kohaletoimetamine, rattavahetus, käivitusabi, teelt väljasõit jne (alates 2021-11-12 see teenus sisaldub üldises kindlustusteenuse paketis).

Teenus kehtib 24/7 üle kogu Eesti.. Vajadusel võtke ühendust MyBee kindlustusandja ERGOga telefonil +372 655 5401.

Mida teha, kui MyBee auto läheb katki ja vajab remonti (tehnilise hoolduse teenus ei ole valitud)?

Kui te ei ole valinud teenuse “Autoabi”, osutatakse teile maanteeabi sõiduki rikke või õnnetuse korral: kütuse kohaletoimetamine, rattavahetus, käivitusabi, teelt väljasõit jne (alates 2021-11-12 see teenus sisaldub üldises kindlustusteenuse paketis).

Teenus kehtib 24/7 üle kogu Eesti.. Vajadusel võtke ühendust MyBee kindlustusandja ERGOga telefonil +372 655 5401.

Soovin asendusautot ajal, mil mu MyBee auto on hoolduses. Kas selline võimalus on olemas?

Asendusauto saab ainult kindlustusjuhtimi korral ERGO poolt.

Kirjuta meile:

asendusauto@mybee.ee.

Auto hooldus ja lisateenused

Milline garantii kehtib MyBee autodele?

MyBee autodel on tootja garantii. Auto garantii sõltub auto margist. Täpsete garantiitingimustega saate tutvuda oma sõiduki ametliku esindaja poole pöördudes.

Enimlevinud mudelite jaoks pakuvad tootjad järgmiseid garantiitingimusi:

Volkswagen: 5 aastat või 100 000 km (olenevalt sellest, kumb saabub varem);

Toyota: 5 aastat või 100 000 km (olenevalt sellest, kumb saabub varem);

Peugeot: 3 aastat või 100 000 km (olenevalt sellest, kumb saabub varem);

Nissan: 3 aastat või 100 000 km (olenevalt sellest, kumb saabub varem);

Škoda: 5 aastat või 100 000 km (olenevalt sellest, kumb saabub varem);

Kia: 7 aastat või 150 000 km (olenevalt sellest, kumb saabub varem);

Opel: 5 aastat või 100 000 km (olenevalt sellest, kumb saabub varem);

Ford: 3 aastat või 100 000 km (olenevalt sellest, kumb saabub varem);

Alfa Romeo: 2 aastat;

Jeep: 2 aastat;

Hyundai: 5 aastat.

Kes vastutab MyBee auto hoolduse ja remondi eest? Kas MyBee või klient?

See sõltub sellest, kas olete valinud teenuse “Tehniline teenindus ja kulunud osade remont”. Kui olete selle teenuse valinud, siis rendiperioodil ettenähtud hoolduse hetkel või kui MyBee auto piduriklotsid, klaasipuhastid või lambid on kulunud, saate auto hoolduse teha MyBee partnerite salongides, MyBee kulul (vt. teenuse kirjeldus).

Autodele Volkswagen, Nissan, Hyundai, Škoda – Ametlikud esindajad Eestis.

Cupra – TopAuto

Peugeot ja KIA – Viking Motors AS.

Alfa Romeo ja Jeep – United Motors.

Toyota: ametlikud Toyota esindajad Eestis.

Teenuse kasutamiseks võtke ühendust Teie auto ametliku esindajaga.

Kui te pole valinud lisateenust “Tehniline teenindus ja kulunud osade remont”, siis tuleb rendiauto margi ametliku esindaja juures auto hoolduse ja remondi eest ise hoolitseda.

Kas MyBee autoga on linnas parkimine tasuta?

Kahjuks on MyBee autoga parkimine tasuline. Nagu eraauto puhul, vastutab klient parkimise tasu eest.

Muud küsimused

Kas teine isik (pereliige, töötaja jne) võib sõita MyBee autoga?

Jah, MyBee auto tellimuse perioodi ajal võivad autot kasutada ka teised isikud, kes ei ole autot rentinud.

Palume meeles pidada, et MyBee autoga ei tohi teha õppesõitu või jagada autot isikutega, kellel ei ole juhiluba.

Kas MyBee autoga võin sõita välismaale?

MyBeega saad vabalt sõita Euroopa Liidus.

Kui plaanid reisida Euroopa Liidust väljapoole, palume võtta ühendust MyBee meeskonnaga e-posti aadressil info@mybee.ee. Väljaspool Euroopa Liitu reisides lisandub lisatasu 30€.

Kas MyBee kleepsu võib autolt eemaldada?

Jah, võid kleebise eemaldada, kuid klient vastutab, et see eemaldatakse professionaalselt ilma, et autole jääks liimijääke.

Mis süsteem on MyBee autosse sisse ehitatud ja miks?

MyBee autodel on sisseehitatud telemeetriasüsteem tänu millele saad autole ise järgi tulla kui ka avada ja lukustada auto läbi mobiilirakenduse.

Kas saan MyBee autole vajadusel lisakleebiseid kleepida?

MyBee autole täiendavate kleebiste või atribuutide lisamiseks peate saama MyBee nõusoleku.

Saada oma taotlus e-posti aadressil info@mybee.ee – nõusoleku hind on 30€.

MyBee auto tagastamisel tellimuse perioodi lõpus peab eemaldama kõik kleepsud ja autol ei tohi olla liimijääke või -jälgi (välja arvatud ametlik MyBee kleeps).

MyBee autode hulgas pole ühtegi autot, mida sooviksin rentida, kas seda on võimalik tellida või teavitada mind selle lisamisest MyBee autoparki?

Kui sa ei leia oma unistuste autot MyBee pakutavate autode hulgast, võta palun meiega ühendust e-posti aadressil info@mybee.ee.

Vaatame sinu taotluse üle ja võtame arvesse, kui lisame tulevikus meie valikusse uusi automudeleid.

Sinu taotluse põhjal teavitame sind uute automudelite puhul.

Kuidas on see võimalik, et MyBee auto on registreeritud mitu kuud tagasi, kuigi see on uus?

Tagamaks, et saad oma MyBee autole järgi tulla nüüd ja kohe, registreeritakse mõned autod enne ära.

Lisaks ei ületa uute MyBee autode läbisõit nende kättesaamisel 300km.

Millise tasulise autopesula tellimuse saan valida?

Mybee tellimuserendiperioodil saate enda sõidukit pesta 2 korda kuus allpool toodud Jazz automaatpesulates.

NB! Hetkel on teenus saadaval ainult Tallinnas, Viimsis ja Tartus.

Tallinn

• Kadaka Jazz Pesutänav – Kadaka tee 60, Tallinn

• Peterburi tee Jazz Pesutänav – Peterburi tee 77, Tallinn

• Sõle Jazz Pesutänav – Sõle 25A/1, Tallinn

• Laagri Jazz Pesutänav – Pärnu mnt 453E, Tallinn

• Smuuli Jazz Pesutänav – Punane 43, Tallinn

• Tondi Jazz Pesutänav – A.H. Tammsaare tee 64, Tallinn

• Mustakivi Jazz Pesutänav – Mustakivi tee 15, Tallinn

Viimsi

• Viimsi Jazz Pesutänav – Paadi tee 7, Viimsi

Tartu

• Lõunakeskuse Jazz Pesutänav – Optika tn 22, Tartu

• Kalda Jazz Pesutänav – Kalda tee 43a, Tartu

• Ringtee Jazz Pesutänav – Ringtee 28A, Tartu

Pesuteenuse kasutamine toimub auto registrinumbri alusel, mis tuvastatakse Jazz Pesutänavates numbrituvastussüsteemiga.

Pesulasse sisenemine pesutänava operaatori märguandel!

NB! Veenduge, et teie sõiduki numbrimärk on loetav.