KKK

Registreerimine

Kas juriidilised isikud saavad MyBee teenust tellida?

Absoluutselt! Täitke vaid ärikliendi lehel olev vorm ja MyBee meeskond võtab teiega ühendust. Kui olete meie pakkumise kätte saanud ja otsustanud, millist autot vajate, looge MyBee ärikonto ja kinnitage oma valikud.

Kuidas saab MyBee tellimust vormistada?

MyBee tellimuse vormistamine on väga lihtne. Kui olete eraisik, järgige lihtsalt neid samme:

• Valige endale kõige sobivam mudel ja tellimustingimused, nagu ettemaks, tellimuse periood, lisateenused jne.
• Registreeruge MyBee kasutajaks, kinnitage oma valik.
• Lisage oma juhiloa ja krediitkaardi info, kinnitage tellimuslepingu tingimused ja sooritage esimene makse. Kui soovite MyBee tellimust ettevõtte tarbeks, täitke palun meie äriklientidele mõeldud lehel olev vorm ja MyBee meeskond võtab teiega ühendust.

Kas ma saan MyBee tellida, kui mul on varasemaid finantskohustusi ja kas mu krediidiajalugu peab olema hea?

MyBee ei kontrolli kliendi krediidiajalugu ega krediidikohustusi, kuid jätab endale õiguse kliendile teenust mitte osutada.

Kas välismaal väljastatud juhiluba kehtib?

Auto tellimiseks saate esitada ainult Eestis väljastatud juhiloa andmed.

MyBee autode kasutamine

Kuidas saan oma tellitud auto kätte?

Pärast esimese makse sooritamist saate autole määratud asukohta järele minna. Auto avamiseks toimige järgmiselt:

1. Logige sisse oma MyBee kontole veebilehel.
2. Valige menüüribast “Minu tellimused”.
3. Klõpsake “Ava”. Autovõtmed ja registreerimisdokument leiate auto seest. Samuti võite tellida auto kohaletoimetamise teenuse ja teie auto toimetatakse teie soovitud asukohta 3 tööpäeva jooksul.

Kuidas saab tellitud MyBee autot avada?

Auto esmakordseks avamiseks toimige järgmiselt:

1. Logige sisse oma MyBee kontole veebilehel.
2. Valige menüüribast “Minu tellimused”.
3. Klõpsake “Ava”. Pärast MyBee esmakordset avamist veebisaidi kaudu soovitame teil igapäevaselt kasutada autovõtit – autovõtmed leiate auto seest.

Kes vastutab teie uue MyBee auto tankimise eest?

Tankimise eest vastutate teie ise. Kui te MyBee kätte saate, on see täidetud autotootja soovitatud standardse kütusekogusega, mis on piisav transpordiks. Soovitame teil pärast auto kättesaamist kontrollida kütuse taset ja tankida.

Olen ületanud või ületan seatud tellimuse kilometraaži. Mida teha?

Kui märkate, et ületate seatud tellimuse läbisõitu, on teil kaks võimalust. Võite võtta ühendust MyBee meeskonnaga aadressil info@mybee.ee ja paluda lepingu tingimusi muuta lisatasu eest. Vastasel juhul võetakse määratud läbisõidu ületamise eest tasu auto tagastamisel. Lisakilomeetrite hind on 0,15 eurot kilomeetri kohta.

Kas MyBee tellimuslepingut on võimalik lõpetada enne lepingus märgitud aega?

Jah, kuid lõpetades lepingu enne tellimusperioodi lõppu, võetakse teilt 150 euro suurune haldustasu ja kuutasu arvutatakse ümber (kuutasu sõltub rendiperioodi pikkusest). Näiteks kui olete sõlminud lepingu 2-aastaseks tellimuseks, kuid soovite selle lõpetada 1 aasta pärast, peate maksma kogu summa, mis oleks kehtinud, kui oleksite valinud 1-aastase tellimuse. Lepingu lõpetamiseks võtke ühendust MyBee meeskonnaga e-posti teel info@mybee.ee või helistage telefonil +372 660 1900 ja me esitame teile ümberarvutatud hinna! Palun helistage tööpäeviti kella 8-18 vahel.

Kas ma saan MyBee automudelit tellimuse perioodi jooksul vahetada?

Kui soovite autot vahetada, peate oma praeguse auto lepingu lõpetama vastavalt MyBee lepingu tingimustele. Valitud uue auto jaoks peate sõlmima uue lepingu. Auto vahetamiseks võtke ühendust MyBee meeskonnaga e-posti teel info@mybee.ee või helistage telefonil +372 660 1900. Palun helistage tööpäeviti kella 8-18 vahel.

Maksed ja muud tasud

Kas ma saan tellimuse eest tasumiseks kasutada alternatiivseid makseviise peale kaardiga maksmise?

Jah, makset on võimalik teha pangaülekandega. Kui olete füüsiline isik ja valite maksmise pangaülekandega, palun teavitage meid iga kord pärast makse sooritamist.

Ma ei saa ettemaksu tasuda, kuigi kaardi saldo on piisav. Mida ma peaksin tegema?

Palun kontrollige, kas teie maksekaardil on tehingupiirang. Seda limiiti saate hallata oma pangakontole sisse logides.

Auto tagastamine

Kuidas peaksin MyBee tellimuse perioodi lõpus tagastama?

Kui MyBee tellimus lõpeb, tuleb auto tagastada ühte MyBee partnerteeninduskeskusesse võimalike defektide hindamiseks. Kliendil on kohustus viibida ülevaatusel.

Kas ma saan MyBee auto enne tellimusperioodi lõppu välja osta?

Kui olete auto ostmisest huvitatud, võtke palun MyBee meeskonnaga ühendust e-posti teel info@mybee.ee ja andke meile oma huvist teada. Arvutame teile välja pakutava müügihinna ja võtame teiega esimesel võimalusel ühendust, et esitada teile pakutav müügihind ja muud tingimused.

Mis juhtub, kui minu tellitud MyBee autol on tellimusperioodi lõpus defekte?

Kui teie MyBee autol leitakse tagastamisel defekte, peate maksma täielikult nende defektide parandamise kulud, mis ületavad tavapärast kulumist. Kliendi kahjukindlustuse/omavastutuse limiidid on sätestatud tellimuslepingus.

Kindlustus ja liiklusõnnetus

Mida teha, kui tellitud MyBee auto saab õnnetuses kahjustada?

Kui satute õnnetusse, toimige järgmiselt:

• Helistage politseile, kui õnnetuses osaleb rohkem kui 2 autot, kui poolte vahel on lahkarvamusi, kui vähemalt üks osapooltest on alkoholi või muude uimastite mõju all, kui inimestel on vigastusi, kui autol on suured kahjustused või kui varale (hooned, sildid, ehitised, puud jne) on tekitatud kahju. Võite helistada numbril 112 või välismaal 911.
• Täitke avaldus õnnetuse kohta.
• Teavitage MyBeed 1 päeva jooksul e-posti teel service@mybee.ee või telefoni teel +372 660 1900 (kõnesid võetakse vastu tööpäeviti kell 8.00-18.00). Samuti peate MyBeele saatma e-kirja teel õnnetusavalduse koopia, skaneeritud/pildistatud auto registreerimistunnistuse, juhiloa koopia ja politsei poolt antud ROIK-numbri (kui politseid on teavitatud).

Kas minu tellitud MyBee auto on kindlustatud?

Tellimusperioodi jooksul on MyBee autod kindlustatud, seega kindlustuse pärast te muretsema ei pea.

Kas ma saan asendusauto, kui minu MyBee on autohoolduses?

Kui teie autot on vaja remontida tehnilise rikke või kindlustusjuhtumi tõttu ja eeldatav remondiaeg on pikem kui üks tööpäev, annab MyBee teile 300 euro väärtuses CityBee (autojagamisteenused) vautšeri. See võimaldab teil jätkata oma igapäevaseid tegevusi ilma transpordi pärast muretsemata, kuni teie autot parandatakse. Kui vajate asendusautot, võtke MyBeega tööajal ühendust e-posti teel service@mybee.ee.

Auto hooldus ja lisateenused

Milline garantii kehtib tellitud MyBee autodele?

Auto garantii kehtib vähemalt kaks aastat alates esmasest registreerimisest ja edasised garantiid on mudeliti erinevad. Oma auto garantii kohta saate teavet aadressilt service@mybee.ee.

Mida teha, kui mu autol on aeg tehniliseks hoolduseks käes?

Iga kord, kui käes on aeg hoolduseks, teavitame teid sellest e-posti teel ja suuname teid teie MyBee auto ametliku esindaja juurde. Võtke nendega edastatud kontaktandmete kaudu ühendust, leppige aeg kokku ja viige auto hooldusesse. Kui olete valinud teenuse “Kuluvate mehanismide tehniline hooldus ja remont”, katab MyBee kõik remondikulud ja te ei pea midagi maksma. Kui te ei ole seda teenust valinud, peate hoolduse eest ise tasuma. Kui näete auto armatuurlaual hoiatustulesid, mis näitavad tehnilist hooldust varem või vajate selgitust, võtke julgelt ühendust meiega aadressil service@mybee.ee. Anname teile meelsasti kogu vajaliku teabe.

Kui ma tellin MyBee auto, kas ma saan sellega linnas tasuta parkida?

MyBee autoga sõites peate parkimise eest maksma.

Muud küsimused

Kas keegi teine (pereliige, töötaja jne) võib minu tellitud MyBee autoga sõita?

Jah, MyBee auto tellimuse perioodil võib autoga sõita ka teine isik lisaks sellele, kelle nimele auto on vormistatud. Juhime tähelepanu sellele, et MyBee autot ei tohi kasutada juhilubadeta isikute õpetamiseks ega selleks, et autot edasi rentida.

Kas ma saan tellitud MyBee autoga välismaale reisida?

Jah, saate, kuid peate teatama meile aadressil info@mybee.ee vähemalt 3 tööpäeva enne Eestist lahkumist. Kui plaanite reisi väljaspool Euroopa Liitu, peate saama meie kirjaliku loa. Palun võtke meiega ühendust aadressil info@mybee.ee vähemalt 3 tööpäeva enne reisi väljaspool Euroopa Liitu ja märkige oma sihtkoht ja reisi kuupäevad. Loa väljastamise hind on 30 eurot (kolmkümmend eurot). Samuti pange tähele, et Euroopa Liidust väljapoole reisides peate veenduma, et teil on auto kohta kaasas järgmised dokumendid: auto registreerimistunnistus, tehniline pass (roheline kaart) ja kohustuslik kindlustuspoliis.

Kas ma saan MyBee kleebised autolt eemaldada?

Jah, kleebise võib eemaldada, kuid klient vastutab selle eest, et kleebis eemaldatakse professionaalselt, liimijääke jätmata.

Milline süsteem on tellitud MyBee autodesse sisse ehitatud ja miks?

MyBee autodes on sisseehitatud telemeetriasüsteem, et tagada teie pealevõtmine ja võimaldada teil autot avada oma MyBee veebisaidi konto kaudu.

Kas ma saan vajadusel tellitud MyBee autole lisakleebiseid kleepida?

MyBee autole täiendavate kleebiste või atribuutide kinnitamiseks peate saama MyBee nõusoleku. Palun saatke oma taotlus aadressile info@mybee.ee. Nõusoleku hind on 30 eurot. MyBee auto tagastamisel tellimusperioodi lõpus tuleb kõik kleebised eemaldada ja auto peab olema ilma igasuguste liimijääkide või jälgedeta (välja arvatud ametlikud MyBee kleebised).